söndag 21 september 2008

Kräftskiva, räkfrossa och pizzabuffé...


Vad tänkte jag med när jag kom på den idén och skrev en inbjudan till min sons födelsedagskalas?! Jag hade inte lust att betala tokmycket pengar för något laserdome kalas eller Bushus - men det blev både bushus och en dyrt kalas : ))) Men dessa 8 killar åt gott och hade skoj och de var hemma och umgicks! Sen har vi inte så många fester per år och han fyller ju bara en gång per år, så why not?!

Nu var det barncider och läsksmaker av alla de slag - usch, snart är det inte bara det i innehållet! Det går alldeles för fort nu när de snart är tonåringar, nyfikna och vet så mycket om allt tror de. Ganska så nyligen så blev det väldigt pinsamt att hålla mig i handen eller låta mig lägga armen om honom ute på väg till el. från bilen - men igår kväll ville han burra upp sig med kudde o filtar och har lördagsmys med film i soffan och sova i min säng - då blir man alldeles varm i hjärtar och vill bara på pussa på honom och säga att han är världens underbaraste unge - tja, vilket man gör kanske 1000-gånger för ofta- men det är bättre att få höra det och känna det än inte alls!

ÄLSKADE UNGE DU ÄR 11 ÅR - GRATTIS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Anton!

Anonym sa...

Grattis lilla (stora) anton! Det var totalt borta när jag träffade dej att du fyllt år! Jag hoppas du fick en riktigt trevlig födelsedag.
Tack Mia för en sån trevlig kväll med Samba och dej på träningsplan. Ni är verkligen duktiga och kämpar på bra. Vi syns på söndag igen :)
Kram Annelie