lördag 10 maj 2008

Så börjar man blogga...

vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra... Varför? Ja, men vem har tid över till att sitta här och dokumentera sitt enkla lilla liv? Men kanske en rad då o då... kanske kommer man äntligen få lite koll på vad man har gjort i alla sin enkelhet - och i efterhand inse att man kanske fyller livet med så mycket smått o gott, som faktiskt blir ett innehållsrikt liv i slutändan...

Men igentligen vill jag nog dokumentera min älskade lilla familj; sonen, valpisen, kaninen och vår nyaste familjemedlem "snoken" - som säkert får en egen blogg av sonen.

Får nog göra lite inlägg om de olika individerna så snart jag har hittat stilen och alla funktioner här : ))

MammaM

2 kommentarer:

Moster Mjölgumpa sa...

Välkommen till bloggvärlden, jag tror att du kommer att trivas här!

Unknown sa...

Vad roligt att du också börjat blogga, kan du inte locka din mamma också till att börja.
Kram