torsdag 1 januari 2009

Gott Nytt 2009!

Ett nytt år med nya möjligheter, nya utmaningar, förhoppningar, mål och ovisshet om vad som kan hända! Det är nog viktigt att reflektera över det gångna året och fundera över hur man vill att det skall bli - man kan själv påverka så mycket med bara sin egen attityd!
Själv är jag öppen för allt som kan förändra tillvaron till det bättre även om jag är nöjd - men NU vill jag bli jättenöjd- HAPPY, CRAZY & LOVING!

Har endast lovat min son och mig själv en sak - att sluta RÖKA -inte ens feströka! Så nu skall jag se mig själv som en lycklig icke-rökare : )) Det har ju funkat förr, men får väl se upp för de där underbara grillkvällarna med vin till sommaren och vår-och julfester som alltid bruka sluta med att de flesta står ute och röker. Problemet med rökare är ju att de/vi är alldeles för sociala och trevliga....men är inte de andra det? Såklart, och alla mina nu icke-rökande vänner är ju fortfarande lika trevliga (de har nog amningen och småbarn att tacka, för då blir man duktig på att sluta : )

Vad jag önskar mig mest inför 2009?
Snäll son och duktig hund!
Hälsan i behåll!
Gärna mer pengar!
Fler resor - tack!
Mer tid och samtidigt mer sömn?!
Kanske "egen fri-tid"?!
Kanske lite kärlek i mitt liv!
Trevliga middagar oftare med mina vänner!
Nya vänner och återfinna gamla vänner!
Glädje och många goda skratt!

så nedan Nyårshälsning delar jag gärna med mig av:
För det nya året önskar jag dig glädje, hälsa, kärlek och bla...bla...bla...
Allt skitsnack! Bara nonsens! Jag önskar dig otroliga kn-ll, oförglömliga orgasmer, att du arbetar hälften men får 3 gånger betalt, tusen nätter av njutning och att du vinner på lotto och blir miljonär. Om du skickar den vidare till 10 personer kommer det inte hända ett skit som vanligt men åtminstonde kan en vän få ett gott skratt... Gott Nytt År!

2 kommentarer:

Lena sa...

God fortsättning, min sköna!

Jotack, jag mår bättre. Nyårs afton blev hur lugn och skön som helst. Kärleken och jag på var sin soffa.
Idag har jag inventerat så hyllorna skallrat på Maxi. Ska trycka i mig en pizza och sen bara vila. Ledig i flera dagar!

KRAMEN!

Anonym sa...

Hejsan
God fortsättning.
Nu håller jag tummarna för att det ska gå bra på My Dog.

Hälsningar Anette & Maja