torsdag 30 juli 2009

Nu är det dags för Bettan att tacka för sig...

och in rullar Ulla : ))
Idag har pappa och jag kört runt och tittat på bilar, för att provköra olika bilmärke. Inte trodde vi väl att vi skulle lyckas hitta en idag. Detta var absolut det bästa, då jag åker tillbaka till Göteborg imorgon och inte har pappa att rådgöra med och samtidigt inte kommer att ha tid till att leta bil när man väl är tillbaka i vardagen.

Min högsta önskan var en V50 - men jag är inte beredd att lägga 155 000kr för en bil jag kör till o från jobbet och en och annan gång till Skåne. Volvo V40, SAAB, Peugot och Skoda var några alternativ. Blocket och Kvarndammen har luslästs av oss båda och en lista på div. bilar som skulle tittas på idag följde med, men det blev en bil som vi helt missat och var helt nyinkommen - Ford Focus.
Så imorgon kör vi in Bettan till bilfirman och flyttar över ALLT bagage; hund, kanin, fågel och allllla saker i nya bilen, sen kör vi direkt till Gbg!
U2 here we come!
Att semestern är över känns hemskt, eftersom att inte en enda dag har tillbringats på stranden!
Utvildad - inte alls!!! Nöjd - nix! Skall det vara så här tråkigt väder varje år?
Nästa år får det bli Thailand eller USA!

Inga kommentarer: